جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۵۶۰
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: باهدف جلوگیری از التهاب بازار، با مشارکت ادارات شهرستان و حکم روسای جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، پنجاه بازرس به‌صورت افتخاری و داوطلبانه در زمینه نظارت نامحسوس بر قیمت کالاهای اساسی در این شهرستان همکاری و مشارکت دارند.

به گزارش فکرشهر، عباس تخم افشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظارت بر بازار، تکمیل کننده طرح مهم و ارزشمند هدفمند سازی یارانه ها که توسط دولت مردمی آیت الله رئیسی اجرا شده است و تمام توان و تلاش خود را برای انجام مطلوب آن در شهرستان بکار خواهیم برد.

وی  گفت: دولت مردمی آقای رئیسی با تصمیم شجاعانه و مدبرانه ، فرآیند پرداخت یارانه ها را اصلاح و  بصورت هدفمند به حساب مصرف کننده نهایی که مردم هستند  واریز کرده است که  نیاز به حمایت و پشتیبانی همه جانبه بخصوص نظارت مستمر بر بازار دارد.

تخم افشان اظهارداشت: متولیان امر به عنوان عضوی از بدنه دولت باید ضمن تشریح طرح و اقناع سازی مردم، نسبت به اجرای مطلوب آن هرچه می توانیم تلاش کنیم.

مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: باتوجه به اینکه بازرسی و نظارت نامحسوس بر قیمت کالاهای اساسی در این شهرستان آغاز شده است از همه همشهریان  درخواست می‌شود  درصورت مشاهده هرگونه تخلف ،نظیر احتکار، کم فروشی و یا گران فروشی،  به روابط عمومی این مدیریت به شماره ۰۹۹۲۳۸۱۳۴۳۲ و یا سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر