جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۵۸۷
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: فرماندار دشتی با اشاره به اینکه ارتباط با رسانه از شاخص‌های ارزیابی مدیران شهرستان است، گفت: در عرصه فضای مجازی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی صبح پنج شنبه در نشست هم اندیشی با مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نوک پیکان و قلب تپنده سازمان‌ها هستند، اظهار داشت: پویایی و ماندگاری سازمان به مجموعه ارتباطات با جامعه هدف است که این مهم جز با روابط عمومی قوی و با برنامه ریزی اتفاق نمی‌افتد.

فرماندار دشتی افزود: اگر دستگاهی می‌خواهد پویا و ماندگار شود باید روابط عمومی قوی در کنار خود داشته باشد.

بحرانی با بیان اینکه روش‌های سنتی پاسخگو نیاز امروز نیست، بر ضرورت آموزش و مجهز شدن به سواد رسانه‌ای تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند در جامعه به خوبی ایفای نقش کنند، گفت: در عرصه جهاد تبیین روابط عمومی‌ها دستگاه‌های اجرایی باید وارد میدان شوند.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: در عرصه جنگ اقتصادی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با تزریق امید و نشاط در جامعه مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

وی تصریح کرد: برخی افراد خواسته و یا ناخواسته مطالبی بیان می‌کنند که اگر صحت اطلاعات توسط روابط عمومی به موقع و به جا باشد در حوزه جهاد تبیین موفق خواهیم بود.

بحرانی آینده نگری، بحران ستیزی و اعتبار سازی به دستگاه را سه نقش مهم روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: کسی که خوب می‌تواند تبیین کند و به افکار عمومی پاسخ دهد و از مدیران دفاع کند روابط عمومی دستگاه است.

وی خاطر نشان کرد: در عرصه جهاد تبیین مدیری موفق است که روابط عمومی قوی داشته باشد.

بحرانی اضافه کرد: دوره‌های آموزش تخصصی برای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار و همه ادارات ملزم به همکاری در این زمینه هستند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط با رسانه جز شاخص‌های ارزیابی مدیران شهرستان است، گفت: در عرصه فضای مجازی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
در پایان با اهدا لوح تقدیر وهدایایی از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر