جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۹۷۴
سه‌شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: اکبر پورات به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد.

به گزارش «فکرشهر» از ایرنا، عصر امروز سه‌شنبه ـ سوم خردادماه 1401 ـ در حاشیه نشست شورای اداری استان بوشهر اکبر پورات به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی و از خدمات و تلاش های محمد تقی ایرانی به عنوان معاون  استاندار قدردانی شد.

پورات پیش از این، مسئول پیشین اطلاعات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بود و ایرانی از آذر 1399 به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر فعالیت می‌کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این نشست با اشاره به انتصاب معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: اکبر پورات با پشتوانه تجربی 18 ساله در سازمان اطلاعات سپاه استان، دانش لازم و اشراف و آگاهی کامل به وضعیت استان، مولفه‌های لازم را برای ایفای نقش در این سمت مهم استان دارد.

سردار علی رزمجو با تقدیر از تعامل و همکاری همه جانبه و مثبت محمد تقی ایرانی معاون سیاسی سابق استاندار با شورای تامین استان، افزود: پورات که پیش از این مسئول اطلاعات سپاه امام صادق در استان بوشهر را به عهده داشت، تسلط بسیار خوبی به مسائل امنیتی و اطلاعاتی استان دارد و جریانات و گرایش‌های سیاسی استان را به خوبی می‌شناسد.

وی ادامه داد: او دکتری حقوق جزا را در کارنامه دارد و تا کنون تعامل و تبادل تجربیات بسیار خوبی با هماهنگی اطلاعات استان در ناجا و اطلاعات، ارتش و سپاه داشته است.

رزمجو اذعان کرد: هر چند جایگزینی او برای مجموعه سپاه امام صادق (ع) دشوار است اما بر اساس نیاز استان و احترام به درخواست استاندار و وزیر کشور با ماموریت او در این سمت موافقت شد تا بتواند با دانش و تجربه خود بیش از گذشته برای بوشهر منشا خدمت باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر