جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۰۱۹
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری و مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس گفت: رویداد کارآفرینی "کمند" در چهار محور مزیتی استان بوشهر در میان دختران دانشجوی این استان برگزار شد و گروه‌های اول تا سوم معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس روز چهارشنبه به نقل از دکتر امین ترابی جهرمی اعلام کرد: صنایع خلاق و فرهنگی، گردشگری و محیط زیست، هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و کشاورزی، امنیت غذایی و غذای سالم چهار محور این رویداد بود که در همه آنها ایده‌هایی دریافت شد.

وی افزود: رویداد کار مهارت و نوآوری دختران دانشجو در سطح همه دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار شد و تیم‌ها با شرط عضویت دست کم یک دانشجوی دختر در آنها امکان شرکت در این رویداد را داشتند..

ترابی جهرمی اضافه کرد: هشت کارگاه ترویجی با یکهزار نفرساعت ترویج فرهنگ کارآفرینی و ۹ دوره مهارت افزایی در این رویداد برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت برای توسعه و رونق کسب و کار آموزش دیدند.

مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری و مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس یادآور شد: رویداد کمند با مجری‌گری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس از دی ماه سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد و در همان بازه زمانی ارسال ایده‌ها، کارگاه‌های افزایش دانش عمومی نسبت به مسائل کسب و کار و کارآفرینی نیز برگزار شد.

وی اعلام کرد: تیم‌هایی که دارای حداقل یک عضو از دانشگاه خلیج فارس باشند امکان پذیرش ایده در مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس را دارند و تیم‌هایی که امکان تبدیل به شرکت را داشته باشند، در مرکز رشد دانشگاه پذیرفته و از تسهیلات زمان رشد واحد فناور خود بهرمند می‌شوند.

ترابی جهرمی اظهار کرد: از دید مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس، اختتامیه یک رویداد پایان مسیر نیست، بلکه ابتدای راه است و برای یک کارآفرین افق روشن تری را ترسیم می‌کند تا با دریافت مشاوره و راهنمایی فعالیت خود را با انگیزه و دید روشن‌تری ادامه دهد.

مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری و مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس عنوان کرد: تیم "آیه گلی" برای مدل کسب و کار رستوران غذای محلی افغانستانی و تیم "اسمارت_بی" فعال در بازی‌های رومیزی به طور مشترک مقام نخست را کسب کردند، تیم "اوینه " با فعالیت در صنایع دستی محلی بوشهر دوم شد و تیم " ابرا " برای استفاده از مواد بازیافتی و گلدوزی روی بوم عنوان سوم رویداد کمند را کسب کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر