جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۱۰۹
پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲

فکرشهر: استاندار بوشهر حل مشکلات زیرساختی دانشگاه فرهنگیان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای اجرای طرح جامع دانشگاه فرهنگیان بوشهر زمین مورد نیاز اختصاص داده شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست کارگروه دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان بوشهر، یکی از مهمترین زیرساخت‌های جامعه را رشد و تربیت نیروی انسانی توانمند و متعهد دانست.

وی نقش مهم مراکز آموزش عالی در پیشرفت و توسعه جامعه را بسیار مهم دانست و بیان کرد: در این راستا دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم در توسعه و پیشرفت جامعه نقش اساسی دارد چرا که تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد لازمه پیشرفت و توسعه هر جامعه است.

استاندار بوشهر تأمین زمین برای ساخت طرح‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان بوشهر را تا خرداد ماه امسال مورد تاکید قرار داد و گفت: حل مشکل خوابگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بوشهر در کوتاه‌ترین زمان مورد توجه قرار گرفته شود.

محمدی زاده افزود: تضمین آینده کشور در گرو نقش‌آفرینی دانشگاهیان در تربیت نیروی انسانی توانمند و متعهد است و باید زیرساخت‌های این دانشگاه متناسب با شأن و منزلت معلمان باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر