جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۱۹۶
جمعه ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ نقشه‌های هواشناسی خلیج فارس تا دوشنبه هفته آینده مواج و متلاطم است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پیام مساعدی افزود: بررسی‌ نقشه‌های هواشناسی‌ نشان می‌دهد، امروز به‌ سبب‌ وزش‌ بادهای شمالی‌، سواحل‌ استان به‌ خصوص‌ در مناطق‌ مرکزی و جنوبی‌ مواج‌ و متلاطم‌ خواهد بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود طی‌ روزهای شنبه‌ تا دوشنبه‌ هفته‌ آینده در ساعت‌هایی از ظهر تا اواسط‌ شب‌ با افزایش‌ سرعت‌ وزش‌ بادهای شمالی‌، سواحل‌ استان به‌ طور نسبی‌ مواج‌ و متلاطم‌ باشد.

مساعدی یادآور شد: همچنین‌ از امروز تا فردا به‌ سبب‌ پدیده گردوغبار فرا منطقه‌ای، در برخی‌ نقاط‌ استان دید افقی‌ و کیفیت‌ هوا طی‌ ساعاتی‌ کاهش‌ خواهد یافت‌.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در برخی از نقاط گردوغبار و طی ساعت‌هایی با وزش باد و در مناطق مستعد باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی ۴۶ کیلومتر در ساعات و درطول روز تا اوایل شب گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش‌بینی شده است.

مساعدی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۱۶، جزر اول ساعت ۱۲:۲۵، مد دوم ساعت ۱۷:۳۲ و جزر دوم ساعت ۲۳:۵۳ خواهد بود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
جمعه ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
همه جای مملکت گیر عذاداری هس تو یکی اقلا برای خودت چند روز در میون برقص
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر