جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۳۵۸
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: عضو شورای شهر بوشهر خواستار بررسی وضعیت ساخت و سازها در شهر بوشهر و رسیدگی جدی به تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده صد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حیدر رفاهی با عرض تسلیت به مناسبت حادثه ناگوار متروپل و از دست دادن هموطنان مان در آبادان گفت: باید در شهر بوشهر شهرداری و نظام مهندسی نظارت جدی بر ساخت و سازها داشته باشند و در کمیسیون ماده صد ساخت و سازهای غیر مجاز با حکم تخریب مواجه شوند و مراقب باشیم حادثه‌ای مثل متروپل در بوشهر پیش نیاید.

وی همچنین افزود: در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و حل مشکل شهروندان، شهرداری و اداره راه و شهرسازی با تعامل و هم اندیشی تراکم از ۶۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش یابد، تا شاهد کم‌تر شدن تخلفات ساختمانی باشیم.

رفاهی در ادامه با قدردانی از شهردار، معاونین و مدیران سازمان‌های شهرداری در افتتاح چرخ و فلک گفت: اتفاقاتی در حاشیه مراسم افتاد که ناخوشایند بود و شیرینی این اتفاق را به کام ما تلخ کرد و امیدواریم در برنامه‌های بعدی شاهد این اتفاقات نباشیم و انتظار می‌رفت نیروی انتظامی و پلیس راهور حضور فعال‌تری در کنترل نظم و ترافیک مراسم داشته باشند.

رفاهی در ادامه گفت: با به تأخیر افتادن پروژه جاده سلامت از فرمانده محترم پایگاه هوایی خواست تا در این زمینه تعامل بیشتری با شهرداری داشته باشد.

وی با اشاره به حل نشدن مشکل خط آبرسانی آرامستان وادی الرحمه گفت: به دلیل کمبود آب طرح توسعه فضای سبز آرامستان به کندی صورت گرفته و همچنین خط انتقال آب از لوله‌های قدیمی و منسوخ شده آزبست استفاده شده که درخواست داریم ضمن تسریع در عملیات آبرسانی از لوله‌های پلی اتیلن استفاده شود تا خط انتقال از کیفیت خوب و ماندگاری بیشتری برخوردار باشد.

وی در پایان خواستار تعیین تکلیف ایستگاههای دوچرخه سواری در نوار ساحلی، راست گرد غرب تقاطع غیر همسطح شهدا با وجود تملک زمین آن شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر