جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرتضی ایزدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای ثبت وقایع حیاتی دشتستان اظهار داشت: ثبت به موقع وقایع حیاتی اصلی شامل تولد، وفات، ازدواج و طلاق امری مهم و ارزشمند است و ...\r\n
کد خبر: ۱۱۴۷۱
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: مرتضی ایزدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای ثبت وقایع حیاتی دشتستان اظهار داشت: ثبت به موقع وقایع حیاتی اصلی شامل تولد، وفات، ازدواج و طلاق امری مهم و ارزشمند است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

وی افزود: در بخش‌های شش‌گانه شهرستان شاهد فعالیت مستمر و شبانه‌روزی ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال هستیم و به گونه‌ای عمل شده که در کمترین زمان ممکن، وقایع حیاتی ثبت شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره ثبت احوال دشتستان خاطرنشان کرد: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم در استان و حتی کشور است و از نظر وسعت بزرگترین شهرستان استان بوشهر به شمار می‌رود.

\n\n

ایزدی با بیان اینکه جمعیت دشتستان به 244 هزار نفر رسیده است تصریح کرد: در سال 93 بیش از 4 هزار نفر به جمعیت دشتستان اضافه شده و از 240 هزار نفر در ابتدای سال 93 به 244 هزار نفر در پایان سال 93 رسیده است.

\n\n

وی یادآور شد: بر اساس آمار و ارقام موجود، در سال 93 آمار ولادت در شهرستان دشتستان، پنج هزار و 81 مورد و آمار فوت نیز یک‌هزار و 88 مورد بوده است.

\n\n

رئیس اداره ثبت احوال دشتستان از صدور 7 هزار کارت هوشمند ملی در دشتستان خبر داد و گفت: از آغاز طرح صدور کارت هوشمند تاکنون 6 هزار و 995 کارت در دشتستان صادر شده که در صورت توسعه امکانات نرم‌افزاری این روند سرعت بیشتری می‌گیرد.

\n\n

ایزدی تاکید کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم اهتمام می‌ورزیم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر