جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۳۲
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت:ایجاد انگیزه فرزندآوری و شور و نشاط در جامعه نیازمند اعتمادسازی مردم در اجرای قوانین و اعطای مشوق هایی است که دولت در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، رقیه زنگنه نژاد در نشست دبیران قرارگاه های جمعیت شهرستان های استان بوشهر بیان کرد:  انتقال تجربه های موفق در زمینه فرهنگ سازی افزایش جمعیت و اجرای قانون " حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" و ارائه طرحهای پیشنهادی منطبق با زیست بوم هر شهرستان از وظیفه های قرارگاه های شهرستانی جمعیت است.

وی افزود: نیروی جوان و مولد نقش غیر قابل انکار و بسزایی در پویایی جامعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ادامه داد: در این راستا، فرهنگ سازی افزایش جمعیت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از اهداف اصلی قرارگاه جمعیت است.

زنگنه نژاد گفت: قرارگاه جمعیت در شهرستان‌ها با اهمیت اجرای قانون در تمام نقاط روستایی و شهری استان تشکیل می‌شود و هماهنگ با قرارگاه استان بر اقدامات دستگاه های اجرایی در سطح شهرستانی نظارت دارد. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اضافه کرد:  قرارگاه های جمعیت در شهرستان ها با ریاست فرماندار و دبیری مشاوران امور بانوان فرمانداری ها برقرار می شود.

زنگنه نژاد یادآور شد: هدف اصلی تشکیل قرارگاه جمعیت تحقق سیاست‌های کلی جمعیت مدنظر رهبری و برنامه ریزی همه جانبه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در راستای حسن اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر