جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۶۱
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: آموزش‌های مهارتی مراکز فنی حرفه‌ای در شهرستان گناوه براساس ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های شهرستان ارائه شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد تقی صفری عصر چهارشنبه در نشست با مدیرکل فنی حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انسانی از ارکان پیشرفت جوامع است و تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآمد و متعهد در نظام جمهوری اسلامی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

فرماندار گناوه افزود: با توجه به اهداف نظام مقدس اسلامی نیروی انسانی باید در دو بعد معنوی و مهارتی در این نظام تقویت شود و انسان‌های متعهد و کارآمد برای آینده کشور آماده خدمت رسانی به مردم شوند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: باید در ارائه آموزش‌های مهارتی مراکز فنی حرفه‌ای در شهرستان گناوه ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های شهرستان در نظر گرفته و شناسایی شود و بر اساس این نیازمندی‌ها در ارائه آموزش به مهارت آموزان گام برداشت.

وی خواستار برنامه ریزی دقیق در جهت اجرای دوره‌های آموزشی با کیفیت و اثر بخشی بالا در شهرستان شد و افزود: نیروی انسانی موردنیاز ظرفیت‌های در شهرستان گناوه به صورتی باشد که بتوان از این نیروها علاوه بر رفع نیازهای شهرستان در سایر نقاط استان و کشور بهره برد.

فرماندار گناوه از حمایت فرمانداری از طرح‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در این شهرستان باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان گناوه در حوزه توسعه آموزش‌های مهارتی، خواستار همدلی، همفکری و مدیریت مناسب منابع و نیروی انسانی را برای ارتقا جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر