جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۸۶
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه گفت: این اداره در راستای ارتقای ایمنی و روان سازی ترافیک محورهای مواصلاتی شهرستان ، اقدام به انجام و شروع پروژه‌های مهم عمرانی با اعتبار قریب به ۸۰ میلیارد تومان در یک سال اخیر کرده است.

به گزارش فکرشره به نقل از ایرنا، سیدابوالحسن علوی افزود: در یک سال اخیر با پیگیری ها و همراهی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای و فرماندار این شهرستان  تاکنون ۱۵پروژه عمرانی  در سطح شهرستان گناوه در حال اجرا و یا انجام پذیرفته که در حوزه راهداری این منطقه  کم سابقه بوده است.

وی بیان کرد: احداث پل کمربندی قدیم گناوه یکی از پروژه های شاخصی است که  قریب به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت.

وی اظهارداشت: بازسازی و تعمیر پل قدیمی به علت فرسودگی بالا با توجه به کم عرض بودن آن ،  به عنوان مطالبات چندین ساله مردم یکی دیگر از پروژه های شاخص بوده که  در حال اجرا است.

علوی گفت:  بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان از دیگر اولویت‌های این اداره  است که در این راستا ،آسفالت راه روستایی تاج ملکی با اعتباری قریب به ۱۰ میلیارد تومان، آسفالت  راه روستایی شول ، اصلاح واریانت مال قائد و تعریض محور روستایی گاوسفید - مال محمود به طول ۱۵ کیلومتر  در حال اجرا و بعضی از آنها نیز هم اکنون به اتمام رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه افزود: آشکارسازی ،اجرای تاورهای روشنایی در تقاطع های عباسی، محمدصالحی، گشویی و جزیره شمالی و  همچنین روکش آسفالت راه های مواصلاتی از دیگر اقدامات این اداره جهت افزایش ایمنی جاده های شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر