جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۰۱۸
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با توقیف ۳ شناور تجاری در آب‌های بندر دلوار ۷۶ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرهنگ یدالله شرفی بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی بوشهر در آب‌های ساحلی بندر دلوار با اشراف اطلاعاتی و ایجاد گشت‌های مستمر دریایی، ضمن دستگیری ۵ قاچاقچی، موفق شدند ۳ شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.
 
وی افزود: در بازرسی از شناور‌های توقیفی تعداد یک هزار و ۲۵۰ ثوب پوشاک، ۳۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی و ۵ هزار و ۱۸۸ عدد لوازم جانبی موبایل کشف شد.
 
فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان ۷۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که این کالا‌ها به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی استان بوشهر تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر