جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۱۵۱
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه نباید با بیان ضد و نقیض‌ها ذهن مردم را مخدوش کنیم، گفت: اگر انتقادی می‌شود به تناسب امکاناتی باشد که در اختیار آن اداره است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر، با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: امیدواریم به سمت قوه قضائیه در تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

امام جمعه موقت دیر با تقدیر از تلاش‌های دادگستری شهرستان دیر، افزود: آنچه لازم است در خدمت به مردم در این مجموعه بیش از پیش عملیاتی شود.

وی درباره روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، افزود: برخی از کشورهای سلطه گر و مفسد و استعمارگر اتفاقاً از کشت مواد مخدر در بعضی کشورها مانند افغانستان بخاطر منافع خود و به فساد کشاندن جوانان مسلمان تولید این مواد افیونی را ترویج می‌کنند.

سعیدی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولین و نیروهای مسلح ما همواره در در مبارزه با مواد مخدر گام‌های بلندی برداشته و از ترانزیت آن جلوگیری کرده و شهدای زیادی در این راه تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

وی با اشاره با سالروز سو قصد به مقام معظم رهبری در سال ۶۰، عنوان کرد: این نقشه دشمنان اگرچه مجروحیت سختی بر این جانباز فداکار و علمدار انقلاب امام وارد کرد اما عکس خواسته دشمنان، ایشان ذخیره‌ای برای نظام و انقلاب شد.

امام جمعه موقت دیر تاکید کرد: هوشیار باشیم و قدر نعمت وجود مقام معظم رهبری را که خدا به ما عنایت کرده بدانیم و به عنوان امام جامعه به منویات ایشان گوش داده و عمل کنیم.

وی درباره روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، ابراز کرد: خیلی از همین کشورهای مدعی مانند آمریکا، انگلیس و آلمان و فرانسه و امثال اینها دارای پایگاه‌ها و زرادخانه‌های هسته‌ای هستند که در جنگ هشت ساله علیه ایران و جنگ سوریه استفاده کردند که خیانت به بشریت است.

سعیدی با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)، افزود: در کنار عزاداری برای اهل بیت، فرموده‌های ائمه را در میان خود و بشریت عملیاتی کنیم.

خطیب جمعه دیر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در کنگره شهدای عشایر، خاطرنشان کرد: دشمن به صورت جنگ نرم در همه مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث امید در جامعه از بعضی از مسئولین هم گلایه داریم، بیان کرد: در این شرایط گرانی و جنگ روانی و نرم دشمن، در بعضی از جاها اعضای ستادی و گروه‌هایی به زبان انتقاد شدید یا به هر طریقی باعث التهاباتی در جامعه می‌شوند.

سعیدی ابراز کرد: هر کسی به دنبال یاس در جامعه باشد و مردم را نسبت به فعالیت‌های مسئولین کشور ناامید کند چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند لذا دل مردم را خون نکنید و اگر کسی نمی‌تواند مشکلی حل کند، لازم نیست مسائلی مطرح کنند که باعث ایجاد تنش و یاس در جامعه شود.

وی با بیان اینکه مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی کشور از بدو انقلاب تاکنون اقدامات خوبی داشته است، گفت: با وجود کمبودها قریب به ۱۰ سال است که تعدادی از روحانیون به صورت مستمر بین مناطق مختلف روستایی و شهری در خانه‌های عالم مستقر هستند.

سعیدی با بیان اینکه با بیان ضد و نقیض‌ها ذهن مردم را مخدوش نکنیم، ادامه داد: اگر انتقادی می‌شود به تناسب امکاناتی که در اختیار آن اداره است، باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر