جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول امور بانوان آبپخش گفت: امکانات ورزشی و فرهنگی بانوان آبپخش جوابگو نیست.\n\nبه گزارش فکرشهر، طلعت حسینی در جلسه کارگروه بانوان آبپخش اظهار داشت: بانوان نقش پررنگی در امور تربیتی خانواده بر عهده دارند و در اجتماع نیز با پیروزی انقلاب اسلامی به عنصری تاثیرگذار و فعال تبدیل شده‌اند.\n\nوی افزود: باید تلاش کنیم زمینه‌های فعالیت بیشتر بانوان در حوزه‌های مختلف را فراهم کنیم و مسئولان باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۶۲۱
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: مسئول امور بانوان آبپخش گفت: امکانات ورزشی و فرهنگی بانوان آبپخش جوابگو نیست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، طلعت حسینی در جلسه کارگروه بانوان آبپخش اظهار داشت: بانوان نقش پررنگی در امور تربیتی خانواده بر عهده دارند و در اجتماع نیز با پیروزی انقلاب اسلامی به عنصری تاثیرگذار و فعال تبدیل شده‌اند.

\n\n

وی افزود: باید تلاش کنیم زمینه‌های فعالیت بیشتر بانوان در حوزه‌های مختلف را فراهم کنیم و مسئولان باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

\n\n

حسینی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و ورزش و سایر حوزه‌ها با توانمندسازی بانوان و آموزش‌های لازم به آنها می‌توان شاهد پویایی بیشتر قشر عظیم بانوان بود و در نتیجه جامعه پویاتری داشت.

\n\n

وی از مشکلات پیش روی بانوان بخش آبپخش سخن گفت و بیان داشت: متاسفانه مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف پیش روی بانوان آبپخش قرار دارد که عدم وجود امکانات فرهنگی، ورزشی و آموزشی در سطح بخش از مهم‌ترین این مشکلات است.

\n\n

حسینی اضافه کرد: متاسفانه در سطح بخش یک سالن ورزشی مختص بانوان وجود ندارد و زنان بخش باید در سالن‌های چند منظوره تمرین و ورزش کنند.

\n\n

وی با اشاره به جایگاه بانوان بخش از لحاظ ورزشی، علمی و هنری ابراز داشت: بانوان بخش آبپخش بسیار توانمند هستند و سالانه در کنکور سراسری و ... دانش‌آموزان دختر این بخش در رشته‌های خوب و با ارزش با رتبه‌های بسیار خوب قبول می‌شوند و در زمینه‌های هنر و ورزش نیز بانوان بخش افتخار آفرینی کرده‌اند و اگر امکانات فراهم باشد این قول را می‌دهیم که بانوان بخش در سطح کشور نیز حرف برای گفتن داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی فارس، مسئول امور بانوان آبپخش جمعیت بانوان بخش را بیش از 10 هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: باید مسئولان به این قشر عظیم اهتمام جدی و در تقسیم امکانات نگاهی عادلانه به قشر بانوان داشته باشند تا استعدادهای نهفته آنها شکوفا شده و روحیه خودباوری و نشاط بر بانوان حاکم شود.

\n\n

حسینی خاطرنشان کرد: البته با وجود مشکلات پیش رو تلاش می‌کنیم با تقسیم‌بندی بانوان از نظر سنی، شغلی، تحصیلی و ایجاد مشاغل خانگی زمینه‌های فعالیت و پویایی آنها را فراهم کنیم.

\n\n

مسئول امور بانوان آبپخش یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدگی به مشکلات بانوان را ایجاد سمن‌ها عنوان کرد و افزود: اعتقاد دارم با تشکیل سمن‌های مختلف توسط بانوان رسیدگی به مشکلات این قشر آسان‌تر می‌شود و سیاست دولت تدبیر و امید نیز بر این امر مهم تاکید داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر