جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۳۵۰
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: دستگاه قضا در این شهرستان با رویکرد مردمی خود و همچنین استناد به ادله در احکام خود، بازتاب مثبتی را در بین مردم ایجاد کرده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در نشست با خدارحم گزدرازی ریاست دادگستری و هادی میرزایی دادستان تنگستان اظهار کرد: زحمات و تلاش‌هایی مجموعه قضایی که با حجم زیاد مخاطب و مراجعه  کننده و مشکلات سخت‌افزاری و مالی مواجه است صادقانه و مجاهدانه بوده و این مهم قابل تقدیر است.

لطفی با اشاره به اینکه اقدامات دستگاه قضا در بحث پیشگیری از جرائم و تخلف‌ها، اثرگذار بوده، تاکید کرد: مجموعه دولت به دستگاه قضا نیازمند بوده و خیلی از اقدام‌های  مثبتی که در شهرستان اتفاق می‌افتد، با کمک این مجموعه انقلابی است.

فرماندار تنگستان گفت: در زمان حاضر روند رو به رشدی در حوزه الکترونیک قوه قضاییه ایجاد شده که بسیار کمک کننده و نتیجه‌بخش بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا مدافع حریم حق و مبارزه با باطل است، هفته قوه قضاییه را به مجموعه قضایی در شهرستان تنگستان تبریک گفته و از زحمات این مجموعه تقدیر کرد.

مقام عالی دولت در تنگستان، با ذکر این نکته که تنگستان از آمار خوبی در حوزه امنیت و جرائم برخوردار است، تصریح کرد: به دلیل اینکه احتیاج داریم جامعه تنگستان با حفظ آرامش و امنیت خود و میزان کم جرایم همراه باشد، به هر نحو که امکان داشته باشد، از مجموعه قضا در شهرستان پشتیبانی خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر