جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۷۲
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در استان خبر داد و گفت: وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت آینده وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی این مدت با نفوذ گرد و غبار فرامنطقه ای در برخی نقاط استان و روی دریا، کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از فردا تا پایان هفته در نیمه جنوبی استان در برخی ساعات بر پوشش ابر افزوده خواهد شد و در ساعات عصرگاهی تا شب احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی وزش باد و گرد و غبار و کاهش دید افقی و فردا در مناطق جنوبی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، امروز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در برخی ساعات تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر