جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۸۸
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: منابع عمرانی استان بوشهر کفاف اجرای تمام طرح‌ها را نمی‌دهد، بنابراین استفاده از سرمایه‌های مردم برای توسعه استان ضروری است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان حوزه اقتصادی و صنعتی استان بوشهر بیان کرد: ظرفیت‌های اقتصادی مهمی در استان وجود دارد که باید زمینه مناسب برای استفاده از این ظرفیت‌ها فراهم شود.

وی با بیان به اینکه رفع مشکلات واحد‌های صنعتی راکد و ارائه تسهیلات به این مجموعه‌ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: شورای سرمایه گذاری و اشتغال با هدف روان سازی این مسیر در استان تشکیل شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۶۰ واحد صنعتی راکد و ۵۰ واحد نیمه راکد در استان وجود دارد که باید امسال به چرخه تولید بازگردند، عنوان کرد: فعال‌سازی این واحد‌ها موجب احیای دوهزار شغل در استان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه منابع عمرانی استان بوشهر کفاف اجرای تمام طرح‌ها را نمی‌دهد و برای عمران، آبادی، توسعه و اشتغال هیچ راهی جز حضور سرمایه‌های مردم در میدان نداریم، گفت: کل منابع عمرانی استان تنها هزار میلیارد تومان است، و این در حالی است که تنها یک طرح اقتصادی به تنهایی با هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این استان اجرا و تکمیل می‌شود.

محمدی‌زاده گفت: باید بخش خصوصی را با روان سازی و سرعت بخشی در فرایند سرمایه گذاری کمک کرد و بوشهر در این زمینه به استان نمونه کشور تبدیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر