جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۶۰
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: متقاضیان ساخت مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان برای دریافت زمین به دفاتر بنیاد مسکن این شهر‌ها مراجعه کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علیرضا مقدم با اشاره به اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان، افزود: اجرای این طرح در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است و در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اجرا می‌شود.
 
وی عنوان کرد: بنیاد مسکن استان در زمان حاضر ساخت مسکن در ۹ شهر استان شامل برازجان، گناوه، جم، دیلم، کنگان، دیر، خورموج، چغادک و عالی‌شهر را آغاز کرده و تا کنون ۲ هزار و ۶۸۸ نفر در این شهر‌ها مشمول دریافت مسکن شده‌اند.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: طرح‌های ساخت مسکن با پیشرفت‌های مختلف از فونداسیون تا نازک کاری در حال اجراست و بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه زمین برای اجرای واحد‌های مسکونی طرح ملی مسکن در استان تامین شده است، گفت: متقاضیان باید آورده اولیه به میزان ۴۰ میلیون تومان را واریز کنند و در طول ۲ سال آورده آنان به ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یابد.
 
مقدم می‌گوید: تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن در عالی‌شهر ۳۵۰ میلیون تومان و در بقیه شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد تعیین شده است.
 
وی از واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد و افزود: زمین مورد نیاز در ۲۵ شهر استان به متقاضیان طرح جهش تولید مسکن واگذار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر قطعات زمین واگذاری به متقاضیان را بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ متر مربع عنوان کرد تا مردم به سلیقه و متناسب با توان خود نسبت به ساخت مسکن در آن‌ها اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه متقاضیان تا پایان تیرماه فرصت دارند برای دریافت زمین به دفاتر بنیاد مسکن در شهر‌های  یاد شده مراجعه کنند، افزود: این افراد می‌توانند پس از دریافت زمین از تسهیلات جهش تولید مسکن به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بهره‌مند می‌شوند.
 
مقدم تاکید کرد: برای ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن واریز آورده اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر