جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۳۴
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: سند عفاف و حجاب در شهرستان دیر طراحی و مسئولیت ادارات مختلف در آن مشخص شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس باربرز صبح پنج شنبه در نشست تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در شهرستان دیر، اظهار داشت: مهمترین دلیل فروپاشی تمدن‌ها عدم فرهنگ دینی بوده است؛ همین باورها و اعتقادات دینی در دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند که برای تداوم انقلاب هم به آن نیاز داریم.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه نباید در حوزه فرهنگی ناامید باشیم، افزود: یکی از جلوه‌های مهم فرهنگ دینی موضوع عفاف و حجاب است.

وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد، بیان داشت: سند عفاف و حجاب در شهرستان دیر طراحی و مسئولیت ادارات مختلف در آن مشخص شود.

باربرز عنوان کرد: منشور عفاف و حجاب در ادارات تدوین و نصب و از اساتید برجسته دینی برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده در فضای مجازی استفاده شود.

وی تاکید کرد: جلسات قرارگاه عفاف و حجاب باید به صورت مستمر برگزار و مصوبات آن پیگیری و گزارش ماهانه ارائه شود و برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب در طول سال در دستور کار قرار گیرد.

باربرز خواستار معرفی الگوهای برتر حجاب در جامعه شد و عنوان کرد: اگر کسی متقاضی راه اندازی فروشگاه عفاف و حجاب در شهرستان باشد در بحث پرداخت تسهیلات همکاری می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر