جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: مستمری به ۶۸ هزار و ۹۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر پرداخت می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد وظیفه سنگینی برای ارائه خدمات مناسب به مددجویان دارد و در این راستا باید تلاش کنیم تا ضمن شناسایی افراد نیازمند، برای رفع نیازهای آنها نیز تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۰۰
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: مستمری به ۶۸ هزار و ۹۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر پرداخت می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد وظیفه سنگینی برای ارائه خدمات مناسب به مددجویان دارد و در این راستا باید تلاش کنیم تا ضمن شناسایی افراد نیازمند، برای رفع نیازهای آنها نیز تلاش کنیم.

\n\n

وی خدمت به نیازمندان را یک افتخار دانست و ادامه داد: کمیته امداد یک نهاد منتسب به ولایت است که خدمت در این نهاد ارزش بالایی داشته و همه ما باید تلاش کنیم که در این مسئولیت عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

\n\n

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر به عملکرد مثبت کمیته امداد طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اشتغال یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است که گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده است و رویکرد کمیته امداد از حمایت محوری به اشتغال محوری تغییر کرده است.

\n\n

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای کمک به فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد شد و اضافه کرد: ساختمان کمیته امداد شهرستان کنگان وضعیت مناسبی ندارد و امیدواریم با همکاری فرماندار شاهد بهبود وضعیت این ساختمان و ساخت ساختمان جدید باشیم.

\n\n

لطفی خواستار استفاده از ظرفیت‌های بالای شهرستان کنگان برای توسعه برنامه‌های کمیته امداد در این شهرستان شد و بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی مناسب به مددجویان و نیازمندان استفاده کنیم.

\n\n

وی از پرداخت مستمری کمیته امداد به ۳۲ هزار و ۵۴۷ خانوار استان بوشهر خبر داد و افزود: ۶۸ هزار و ۹۳۰ نفر مستمری دریافت می‌کنند که کمک مناسبی برای معیشت مددجويان است.

\n\n

فرماندار شهرستان کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: کمیته امداد خدمات بسیار خوبی را مددجویان در نقاط مختلف ارائه می‌کند و در شهرستان کنگان نیز شاهد خدمات خوبی از سوی کمیته امداد هستیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، عباس جمشیدی به نقش بسیار مهم اجرای طرح‌های توانمند سازی مددجویان در ایجاد اشتغال و توسعه اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین دستاوردهای ارائه خدمات کمیته امداد است.

\n\n

در این آئین ضمن تقدیر از خدمات ۱۰ ساله مراد شمس‌الدینی، عبدالحسین رهبر به‌عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان معرفی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر