جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۵۶۵
سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های ‌فرودگاهی استان بوشهر،‌ آمادگی این استان ‌برای پارک و اقامت هواپیما‌های این کشور در فرودگاه‌های بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر، احمد محمدی‌زاده امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سئوالی در خصوص مهمترین اقدامات این استان برای پشتیبانی از جام جهانی قطر اظهار داشت: ‌به نکته بسیار خوبی اشاره کردید و در همین راستا‌ توسعه روابط اقتصادی با سرمایه‌گذاران قطری را با جدیت در دستور کار داریم و طرح‌های مهمی در این راستا اجرا می‌شود.

‌وی جام جهانی قطر را یک فرصت بسیار مهم برای توسعه مناسبات بین دو کشور به ویژه استان بوشهر دانست و افزود: ‌استان بوشهر از لحاظ بعد مسافت کم‌ترین فاصله را با کشور قطر دارد و با رایزنی و حل مشکل سوخت یارانه‌ای کشتی کروز، بزودی این شناور در خط دریایی بوشهر به قطر و بالعکس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه با دو شرکت هواپیمایی مذاکراتی انجام شده که از مبدا بوشهر به کشور قطر و بالعکس کار جابه جایی مسافر انجام شود و این خط هوایی نیز تا قبل از آغاز مسابقات جام جهانی فعال خواهد شد‌، اضافه کرد: پرواز مستقیم از استان بوشهر به قطر نیز توسط شرکت‌های ایرلاین برقرار شده که تاثیر زیادی در مبادلات تجاری بین دو کشور ایران و قطر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این استان 5 فرودگاه بین المللی و بسیار خوب دارد، تصریح کرد: با توجه به فاصله بسیار نزدیک هوایی فرودگاههای قطر به استان بوشهر، به مسئولان برگزاری جام جهانی قطر پیشنهاد داده ایم هواپیماهای کشورهای مختلف در استان بوشهر پارک شوند که مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر