جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه دلوار گفت: افزایش ‌قیمت سوخت معیشت صیادان را در دلوار با مشکل مواجه می‌کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلوار با اشاره به نام‌گذاری روز ولادت باسعادت امام زمان (عج) به‌روز سربازان گمنام امام زمان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) کسانی هستند که با خلوص نیت و بدون تظاهر و خودنمائی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌کنند. 
کد خبر: ۱۱۸۸۹
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: امام جمعه دلوار گفت: افزایش ‌قیمت سوخت معیشت صیادان را در دلوار با مشکل مواجه می‌کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلوار با اشاره به نام‌گذاری روز ولادت باسعادت امام زمان (عج) به‌روز سربازان گمنام امام زمان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) کسانی هستند که با خلوص نیت و بدون تظاهر و خودنمائی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌کنند. 

\n\n

امام‌جمعه دلوار بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان مایه افتخار ملت و نظام اسلامی هستند زیرا بخش قابل‌توجهی از امنیت بی‌نظیر این کشور مدیون مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است. 

\n\n

زاهددوست با اشاره به سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گفت: امام به‌حق بت‌شکن قرن و احیاکننده دین و مکتب اسلام بود جهان اسلام و علی‌الخصوص ملت قدرشناس ایران اسلامی خود را برای همیشه مدیون روشنگری‌ها و هدایت‌های پیامبرگونه امام می‌دانند. 

\n\n

وی ادامه داد: ادای احترام به امام با شعار محقق نمی‌شود بلکه باید بتوانیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب و گفتمان و اندیشه‌های نورانی امام را به جامعه و خصوصاً جوانان به‌درستی معرفی کنیم. 

\n\n

امام‌جمعه دلوار بیان داشت: اگر امروز ایران اسلامی به قله‌های عزت و اقتدار و پیشرفت صعود کرده وام‌دار مجاهدت‌های امام راحل و شهدای والامقام است و این تعارف نیست اگر بگوییم همه داشته‌هایمان مدیون هدایت‌های پیامبرگونه امام و رهبری هستیم. 

\n\n

زاهد دوست گفت: حضرت امام عظیم‌الشان ما در سراسر عمر شریفش حتی برای لحظه‌ای از هیمنه قدرت‌های زورگو و مستکبر نهراسید بلکه این هیبت معنوی امام و شکوه انقلاب اسلامی بود که هیمنه غرب و قدرت‌های مستکبر را تحقیر کرد. 

\n\n

وی تصریح کرد: از خصوصیت امام این بود که ایشان عمیقاً به اسلام راستین و با برنامه زندگی و نجات‌بخش ملت‌ها باور داشت و با اسلام آمریکایی که همان اسلام سازش با استکبار و ذلت در برابر زیاده‌خواهان است مقابله می‌کرد. 

\n\n

زاهد دوست بیان کرد: ولایت‌فقیه یادگار و میراث گران‌قیمت امام در بین جامعه اسلامی است که همه وظیفه‌داریم از امانتی که امام به ما سپرده است باجان و دل مراقبت کنیم. 

\n\n

وی با اشاره به انتخاب خلف صالح امام و مقام معظم رهبری به زعامت و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: هدایت‌های سکان‌دار کشتی انقلاب اسلامی و خلف صالح امام توأم با حکمت و شجاعت بوده و نقشه‌های شوم بدخواهان علیه نظام اسلامی را خنثی کرده است. 

\n\n

زاهد دوست افزود: حضرت امام خامنه‌ای ذخیره نعمت ارزشمند الهی است که خداوند آن را بعد از ارتحال امام به ملت قدردان ایران ارزانی داشت و با شایستگی خلأ وجود امام را پر کرد بنابراین شکرگزاری این نعمت بر همه ما لازم و واجب است. 

\n\n

امام‌جمعه دلوار گفت: امام راحل ایشان را اسلام‌شناس، یا مستضعفان، بازوی نظام اسلامی، معلم در محراب، متفکر اندیشمند و عالم به دین و  سیاست و لایق رهبری انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند که خداوند را به دلیل برخورداری جامعه اسلامی از چنین رهبر جامع‌الشرائطی شکرگذاریم. 

\n\n

به نوشته ی فارس، وی ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران با بغض و حسادت  تا مرز ترور دانشمندان هسته‌ای مانع پیشرفت‌های ملت ایران و نظام اسلامی می‌شوند و راه پیشرفت را بر ما می‌بندند. 

\n\n

امام‌جمعه دلوار اضافه کرد: رهبری بصیر و حکیم انقلاب برای اتمام‌حجت و گرفتن بهانه از دشمن  راهبرد نرمش قهرمانانه و عزتمندانه را ارائه فرمودند اما باوجود مذاکرات چندساله و دادن امتیازهایی مختلف و بازدیدها مختلف از تأسیسات هسته‌ای بازهم بهانه‌جویی می‌کنند و ثابت می‌کنند که اهل مذاکره و توافق نیستند. 

\n\n

زاهد دوست بیان داشت: ملت ایران ادامه مذاکرات و توافق را به‌شرط رفع یک‌باره تحریم و حفظ دستاورد‌های هسته‌ای موردنیاز جامعه می‌پذیرد و هرگز اجازه بازدید از تأسیسات نظامی و بازجویی از فرزندان انقلاب و دانشمندان هسته‌ای را نخواهد داد و از گروه مذاکره‌کننده انتظار دارد در این راستا مذاکرات را ادامه دهد. 

\n\n

 امام‌جمعه دلوار اظهار داشت: از لحاظ اقتصادی دولت چاره‌ای جز افزایش قیمت سوخت نداشته اما لازم بود اطلاع‌رسانی بهتری به مردم صورت گیرد، در مورد قیمت سوخت موتور لنج‌های مردم که ابزار معیشت اکثریت مردم است انتظار داریم منطقی‌تر و معقول‌تر تصمیم‌گیری شود و افزایش ‌قیمت سوخت موتور لنج‌های مردم نتیجه‌ای جز تعطیلی معیشت و شغل مردم در برندارد و قطعاً دولت تدبیر و امید به تعطیلی اشتغال و ارتزاق جمع کثیری از مردم رضایت ندارد، بنابراین به استاندار استان عرض می‌کنم آقای استاندار مردم منطقه را از این وضعیت نجات دهید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر