سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۹۵۶
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: رئیس اورژانس ۱۱۵ و وفوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از واژگونی مینی بوس  در محور تنگ ارم- پشت پر که منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن ۱۵ نفر شد خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا شبانکاره فرد در گفت و گویی با مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دشتستان افزود:  این حادثه در ساعت 15:39 دقیقه، مورخه 1401/5/22به  مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دشتستان اعلام شد و با توجه به تعداد بالای مصدومین،۶ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ با هماهنگی مرکز پیام اورژانس شهرستان دشتستان از مراکز و پایگاه های اورژانس ۱۱۵ بوشکان، تنگ ارم، دالکی، قلعه سفید و همچنین یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گفت: متاسفانه به علت شدت جراحات دو نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند و تعدادی از مصدومین که وضعیت بهتری داشته اند، به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم منتقل و توسط پزشکان و کادر خدمات جامع سلامت تنگ ارم  خدمات درمانی اولیه را دریافت کردند.  

وی تصریح کرد: تمامی مصدومین این حادثه برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان منتقل شدند. 

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان از پرسنل اورژانس 115 تنگ ارم ؛بوشکان دالکی و قلعه سفید و همچنین پرسنل مراکز خدمات جامع وتنگ ارم و هلال احمر که تلاش زیادی در این حادثه داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رابطه با مصدومان این حادثه بیان کرد: از ۱۵ نفر مصدومین این حادثه، ۳ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت و ترخیص شدند و ۱۲ مصدوم  بعد از دریافت مراقبت های اولیه درمانی با توجه به وضعیت آنها توسط آمبولانس ها برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.

دکترحسن ملکی زاده افزود: قبل از انتقال مصدومین به بیمارستان  شهید گنجی، هماهنگی های لازم توسط رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بخش اورژانس بیمارستان انجام گرفته و خدمات تخصصی توسط  پزشک متخصص ارتوپد، جراح عمومی و طب اورژانس برای مصدومین در حال انجام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر