جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۱۳۴
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

فکرشهر:  نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت در افزایش ارتباط با کشورها در مسیر توسعه گام برداشته است، گفت: ارتباطات دولت سیزدهم با کشورهای مختلف جهان رو به افزایش گذاشته و همین مساله منجر به شکل گیری روزنه‌های امید برای عبور از مشکلات است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: امید می‌رود با تلاش دولت سیزدهم به زودی از این مراحل سخت عبور کرد و شاهد گشایش هایی در این خصوص باشیم.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی همواره با تکیه بر توان خود وابسته به هیچ کشوری نمی شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: وزارتخانه جهاد کشاورزی باتوجه به اینکه با سفره مردم ارتباط مستقیم دارد در میان دیگر وزارتخانه ها بسیار مهم و کلیدی است.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در تامین غذای سالم مردم از جایگاه مهمی برخوردار است افزود: با توجه به دشمنانی که ایران اسلامی دارد اگر قیمت یک محصول دچار نوساناتی شود، بیگانگان از این مساله به عنوان سوژه سوء استفاده می‌کنند تا بین مردم و مسئولان تقابل ایجاد کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مجموعه جهاد کشاورزی آرامش ندارند زیرا افراد خدمت کننده در این مجموعه باید از زندگی خود سلب آسایش کنند تا امنیت غذایی مردم تامین شود.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه یکی دیگر از وظایف جهاد کشاورزی تنوع محصول است، بیان کرد: خشکسالی در استان بوشهر همواره نسبت به سال قبل بیشتر شده و کشت عمده گندم نیز به طور دیم انجام می‌شود که باید شیوه آبیاری به سمت نوین حرکت کند و اصلاح الگوی کشت مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: محصولی که در مزرعه تولید می شود، با چند واسطه به دست مصرف کننده می‌رسد که همین امر باعث می‌شود قیمت آن نسبت به قیمت اولیه برای مردم بسیار گران تمام شود و موجب نارضایتی شود بنابراین از مسؤولان جهاد کشاورزی انتظار می رود راهکاری بیاندیشند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: نظارت یک اصل مهم است که باید به‌طور منظم، مستمر و پیوسته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر