جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۳۴۶
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با انتخاب اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، این استان به عنوان یکی از پنج استان مجری طرح ملی ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس دوره ابتدایی (اتقان) معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی  در نشست توجیهی و دوره آموزشی ناظران طرح اتقان افزود: طرح ملی اتقان در بازه زمانی سه تا پنج سال برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: این طرح آموزشی قرآنی در دومین سال در استان‌های بوشهر، ایلام، قم و خراسان شمالی و شهرستان‌های استان تهران اجرا می‌شود.

موحدی اضافه کرد: طرح اتقان با هدف دانش افزایی آموزگاران، مدیران و معاونان دوره ابتدایی به مدت ۴۴ ساعت برگزار می‌شود تا زمینه تقویت صحیح خوانی و روانخوانی قرآن در مدارس فراهم شود.

وی یادآورشد: این دوره ۴۴ ساعته شامل ۲۰ ساعت آموزش غیرحضوری و ۲۴ ساعت آموزش حضوری است که در مراکز دارالقرآن کریم یا سایر موسسات قرآنی انجام می شود.

موحدی گفت: طرح اتقان با مشارکت مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش و موسسات قرآنی استان برگزار خواهد شد و پنج ناظر بر فرآیند اجرا نظارت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر