سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۳۸۸
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: امام جمعه موقت برازجان خواستار نقد منصفانه دولت و دولتمردان و پرهیز از سیاه نمایی شد و گفت: تبیین دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام ابوذر شاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است برای پیوند وهم افزایی روز افزون دولتمردان و مردم از طریق درک صحیح از شرایط کشور و توجه به آرایش نبرد ترکیبی دشمن اعم از اقتصادی، سیاسی و امنیتی، فرهنگی و غیره است.

وی اضافه کرد: نتیجه این درک مشترک همکاری و همراهی هرچه بیشتر خواهد بود و در این ایام تبیین دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی و نقد منصفانه دولت و دولتمردان و پرهیز از سیاه نمایی و تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمندی که ارائه شده انجام می‌شود.

امام جمعه موقت برازجان افزود: در هفته دولت دفاع از دولت انقلابی منبعث از نظام اسلامی و عدم تقیه در دفاع از دولت برآمده از نظام و خودارزیابی دولت و بررسی میزان تحقق اهداف و توجه به زمانبندی باقیمانده در عمل به وعده‌های داده شده، اهمیت مضاعف دارد.

وی افزود: در این هفته جا دارد از فرماندار جهادی و انقلابی دشتستان تشکر کنیم که از بدو ورود تاکنون با سعه صدر و متانت و مدیریت و درایت لازم و مردم داری نسبت به پیگیری امورات شهرستان اهتمام کرده‌اند.

حجت الاسلام شاد در مواردی که شرایط ایجاب می‌کند با تمام وجود در صحنه حضور پیدا می‌کند و در کنار مردم از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات می‌شود که واقعاً به ایشان و همکارانشان در همه ادارت و نهادهای دولتی خدا قوت عرض کرده و آرزوی توفیق روز افزون داریم.

امام جمعه موقت برازجان بیان داشت: در خصوص وجه نامگذاری این هفته، مقام معظم رهبری می‌فرمایند در کشور ما هفته دولت، هفته ولادت دولت نیست.

وی افزود: جاهای دیگر اگر بخواهند، چنین روزی و چنین مناسبتی بگذارند، قاعدتاً ولادت دولت، یا مثلاً کار برجسته ای که دولت انجام داده، این را به عنوان هفته دولت معین می‌کنند، اما ما آمدیم و هفته دولتمان را یادبود شهادت قراردادیم.

شاد تاکید کرد: این موضوع خیلی پرمعنا و مهمی است؛ این معنایش آن است که راه ما را، مجاهدت در خدمت رسانی و اثبات کارآمدی نظام و مقابله با القا ناکارآمدی دولت اسلامی از سوی دشمن و اینکه مسئولان ما در سنگر خدمت در حال مبارزه و درد این راه باروحیه جهادی و شهادت طلبی طی طریق می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر