سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۴۱۴
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: فرماندار دشتی بر لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز تاکید کرد و گفت: برنامه هفته دفاع باشکوه هر چه تمامتر در شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی بعد از ظهر جمعه در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود پرستوهای عاشق آزادگان مقاوم به میهن اسلامی بازگشت آنان را افتخار و عزت برای ایران برشمرد و اظهار داشت: آزادگان و همه ایثارگران سند افتخار ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس هستند و تکریم و تجلیل آنان وظیفه‌ای همگانی است.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی بر خلاف همه جنگ‌های تاریخ ایران در دفاع مقدس ما حتی وجبی از خاک ایران توسط دشمن بعثی از کشورمان جدا نشد که این امر دفاع مقدس ما را متفاوت از همه جنگ‌ها حتی در سراسر جهان خواهد کرد.

فرماندار دشتی بیان کرد: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس یک ضرورت است چرا که دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین مقاطع دوران انقلاب و کل تاریخ ایران است و الگوبرداری محور مقاومت از این دوران نیز از عوامل اصلی پیروزی‌های این محور است.

وی تصریح کرد: غفلت از تبیین فلسفه دفاع مقدس یکی از عواملی است که برخی از سرسلسله‌های فتنه ۸۸ امروز جرأت توهین به شهدای عزتمند مدافع حرم را به خود می‌دهد و به همین دلیل باید در تبیین علل دفاع مقدس و شناساندن زوایای آن به نسل امروز جامعه کوشا باشیم، تا اینگونه افراد که نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می‌کنند جرأت عرض اندام نداشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر