جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۳۶۷
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: سومین نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان بوشهر با دستور جهاد تبیین و قانون حمایت از جمعیت برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در این نشست بر لزوم لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین و ضرورت بیان معارف حقه در جامعه و ایجاد سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد قادری تحقق این مهم را به عنوان مطالبه‌ای از هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان مطرح کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی به اهمیت موضوع و نحوه همکاری بانوان فعال قرآنی در خصوص جهاد تبیین و قانون حمایت از جمعیت با همکاری و دعوت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان اشاره کرد.

مائده پیامی، زهرا کشاورز نیا و نرجس شریف زادگان، از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان طرح حمایت از قانون جمعیت را برای شرکت‌کنندگان تشریح کردند.

چگونگی برگزاری مهرواره بانور و نحوه همکاری با نیروهای مستعد و محله‌محور شرکت در این جشنواره و ضرورت اهمیت جذب جوانان مستعد و همچنین نقش پررنگ بانوان قرآنی درایت رویدادهای قرآنی از موارد مهمی بود که در این نشست ارائه شدند.

سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان بوشهر با موضوع جهاد تبیین و قانون حمایت از جمعیت با حضور معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل، و اعضای این هیئت در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر