جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۱۳۸
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۷ هزار پیشکسوت بوشهری سال‌های حماسه و ایثار تجلیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی زاده در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شود که ۱۷ هزار نفر سهم استان بوشهر است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۲۷ هزار بسیجی رزمنده در استان بوشهر گفت: همه ادارات و نهاد‌ها باید مراسم تجلیل از ایثارگران را برگزار کنند آن هم تجلیل از رزمندگان دلاوری که ابهت ابرقدرت‌ها را در هم شکستند.

محمدی زاده با اشاره به سهمیه ۱۷ هزار نفری در نظر گرفته شده برای استان بوشهر افزود: همه دستگا‌ههای اجرایی باید برای برگزاری یک مراسم باشکوه با حضور ۱۷ هزار نفره رزمندگان در مناطق مختلف استان تلاش کنند به نحوی که امکان دریافت صوت و تصویر از همه مراکز فراهم باشد.

استاندار بوشهر گفت: در هفته دفاع مقدس همه ادارات و نهاد‌ها باید یک روز را ویژه خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا ایثارگران و رزمندگان برای بررسی و رفع مسائل مشکلاتشان اختصاص دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم با بیان اینکه دفاع مقدس برگرفته از عاشورا و اربعین حسینی است گفت: جنگ ۸ ساله دارای آثار و برکات مهمی در ابعاد گوناگون داشت که انتقال این فرهنگ به نسل‌های کنونی و آینده یکی از ضروریات است.

سرهنگ علیرضا غریبی افزود: برپایی نمایشگاه در محل موزه دریایی بوشهر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر