جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۰۴۳
سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: کاروان توزیع تجهیزات آموزشی مدارس در شهرها و روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد تحول خوبی در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به توزیع تجهیزات آموزشی، سرمایشی، رایانه، میز، صندلی، نیمکت و برخی تجهیزات هنرستان‌ها بیان کرد: در مجموع تجهیزات آموزشی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در اختیار مدارس شهرها و روستاهای استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بیان کرد: در هفته دولت امسال ۲۹ واحد آموزشی با ۱۲۹ کلاس درس و سرمایه‌گذاری ۱۶۹ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شد.

وی تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس نیز پنج مدرسه افتتاح می‌شود و در آبان ماه هم ۴۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر و در مجموع در سال تحصیلی جدید ۲۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان افزوده می‌شود.

احمدی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا مهر ماه سال آینده با ساخت واحدهای جدید آموزشی همه کلاس‌های کانکسی در استان برچیده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر