جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۲۴۹
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر از رفع مشکلات مسکن ایثارگران و رزمندگان استان خبر داد و گفت: رفع مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات مسکن رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: نظام و انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثارگری، جهاد و شهادت ضمن خنثی کردن ترفند و توطئه‌های دشمنان با اقتدار روزافزون به مسیر خود ادامه می‌دهد.

استاندار بوشهر تأکید کرد: حمایت از ایثارگران که در ۸ سال دفاع مقدس در برابر دشمنان نظام اسلامی ایران ایستادند و پیروزی را برای ایران اسلامی رقم زدند یک ضرورت است و نباید در حل مشکلات آنان کوتاهی شود.

وی با تأکید بر تسریع در تأمین زمین و ساخت مسکن پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرها و روستاهای استان خاطر نشان کرد: باید حداکثر تا ۱۵ ماه مشکل مسکن رزمندگان شناسایی شده برطرف شود.

محمدی‌زاده ضمن اشاره به پیشکسوتان دفاع مقدس که از مشکل مسکن رنج می‌برند تصریح کرد: مشکلات مسکن پیشکسوتان دفاع مقدس شناسایی شده، باید با مدیریت بنیاد مسکن و سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حماسه ماندگار و جاوید خلق کردند اظهار داشت: رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی با گذشت از همه امور دنیوی وارد جبهه‌های عملیاتی شدند و از انقلاب و مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه حل مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس در همه زمینه‌ها باید در اولویت قرار گرفته شود گفت: این رزمندگان با حماسه‌آفرینی و جانفشانی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین اشغال شود و اکنون نباید از مشکل مسکن در عذاب باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر