جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۸۶۱
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: همه ظرفیت‌های موجود در افزایش تحرک، حمایت از ورزش قهرمانی و به ویژه توسعه ورزش همگانی در شهرستان تنگستان استفاده شود و همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح شنبه در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش با رویکرد تسهیل و ترویج ورزش همگانی در شهرستان عنوان داشت: توسعه و نهادینه سازی ورزش در جامعه، نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در خصوص اهمیت ورزش است که در این میان رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

فرماندار تنگستان افزود: با تاکید استاندار محترم بوشهر تسهیل و ترویج ورزش همگانی باید در تمام نقاط استان فعال شود و ما نیز از همه ظرفیت‌های موجود در افزایش تحرک، حمایت از ورزش قهرمانی و به ویژه توسعه ورزش همگانی در شهرستان تنگستان گام برداریم و همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند.

وی ادامه داد: ورزش همگانی کم هزینه ترین و در دسترس ترین ورزش‌ها است و تمام افراد جامعه اعم از خرد سالان، نوجوانان و جوانان و کهنسالان و حتی افراد معلول حسی و حرکتی نیز می‌تواند در آن شرکت کنند.

لطفی از افزایش سه برابری اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد و اظهار داشت: شهرداران اهرم، آباد و دلوار و دهیاران تنگستان به ورزش شهرستان به خصوص ورزش همگانی طبق آنچه که در قانون پیش بینی کرده مساعدت و کمک کنند تا موجب توسعه ورزش همگانی در تمام نقاط شهری و روستایی این شهرستان باشیم.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه جلسات شورای تربیت بدنی و ورزش شهرستان باید به صورت منظم برگزار و تمام مصوبات آن ضمانت اجرایی داشته باشد تصریح کرد، سالن‌های ورزشی ادارات و مدارس در اختیار ورزش همگانی و عموم مردم به خصوص بانوان قرار گیرد.

وی در پایان از شهرداران اهرم، آباد و دلوار خواست احداث جاده سلامت در شهرهای تنگستان در دستور کار قرار و اجرایی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر