جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۸۷۸
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: مشاور امور جوانان استاندار بوشهر گفت: کارگاه‌هایی در زمینه افزایش مهارت و دانش افزایی برگزار کنید که برای جوانان و نوجوانان استان بوشهر مؤثر و مفید باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا تقوی نیا صبح شنبه در جمع اعضای امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر اظهار داشت: حضور در جمع شما دانش آموزان و نوجوانان پویا و فعال استان بوشهر یک افتخار است و فعال بودن شما نوید آینده روشن برای استان بوشهر است.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر ضمن تبریک کسب رتبه نخست امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر در بین مجامع کشور تاکید کرد: نسل جدید بسیار قوی و دارای قدرت بیان و اعتماد به نفس است و قشر جوان و نوجوان جامعه دارای ذهنی خلاق و فراگیر هستند و ما را برای پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف امیدوار می‌کند.

وی ادامه داد: سعی کنید کارگاه‌های در زمینه افزایش مهارت و دانش افزایی برگزار کنید که برای جوانان و نوجوانان استان بوشهر مؤثر و مفید باشد.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر تاکید کرد: در دنیای امروز اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند از بابت افزایش دانش و مهارت مردم به ویژه نسل جوان پیشرفت می‌کند و همچنین جوانان باید مهارت‌های لازم را بیاموزند و یک جوان باید استعداد خود را کشف کند و به سمت استعداد خود گام بردارد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود از جوانانی که در همچنین تشکیلاتی فعالیت می‌کنند، افزایش سطح توان علمی و مهارتی دانش آموزان را مدنظر داشته باشند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و سعی کنید در این زمینه همفکری و مشورت کنید و از اساتید مجرب استفاده کنید که شاهد موفقیت شما عزیزان در عرصه‌های مختلف باشیم.

علیرضا تقوی نیا تاکید کرد: ما از شما جوانان فعال و دغدغه مند و مطالبه گر در تمامی عرصه‌ها حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و یار و همراه شما خواهیم بود.

۸۷ درصد مجموعه امور نوجوانان و دانش آموزی خانم هستند

مسئول امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر گفت: خدا را شاکریم که توانستیم دو دوره کارگاه ملی مهارت نوجوان را با تکیه بر نوجوانان و دانش آموزانی که عضو امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر هستند، برگزار کنیم.

وی افزود: ما پویش مهر واره را به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برگزار کردیم و تعدادی کتاب را در موضوعات و حوزه‌های مختلف به کتابخانه های مدارس و اماکن عمومی که به کتاب نیاز داشتند توزیع کردیم و تعدادی دیگر نیز باقی مانده است که در اسرع وقت توزیع خواهند شد.

محمدرضا تنو ادامه داد: ما فاز چهارم فراخوان عضویت را آغاز کردیم و افراد علاقمند به همکاری و عضویت می‌توانند در سامانه سابان ثبت نام کنند و بعد از بررسی‌های انجام شده، در کارگروه‌های پنج گانه عضو خواهند شد.

تنو ادامه داد: بیش از ۸۷ درصد از مجموعه امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر را بانوان تشکیل می‌دهند و این مایه‌ی افتخار و خرسندی برای قشر بانوان استان است ولیکن برادران نیز باید اشتیاق بیشتری برای حضور و فعالیت در همچنین مجموعه‌هایی داشته باشند

در ادامه این نشست اعضای امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر و اعضای شورای معاونین مطالب و گزارش عملکرد کار خود را به مشاور امور جوانان استاندار ارائه دادند و همچنین مباحث خارج از بحث جلسه نیز از جانب علیرضا تقوی نیا پیگیری شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر