جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۹۱۰
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: دشمن بداند که نمی‌تواند با رؤیای ایجاد شکاف میان نسلی در جبهه انقلاب پروژه به زانو در آوردن نظام اسلامی را به انجام برساند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح صبح شنبه در دیدار پاسداران گروه ظفر اظهار داشت: به فرموده امام حسن عسکری (ع) هیچ گرفتاری و بلایی نیست مگر آنکه نعمتی از خداوند آن را در میان گرفته است.

وی افزود: تمام حوادثی که در بطن و متن عصر جمهوری اسلامی رخ می‌دهد تمرین و رزمایش جبهه انقلاب برای نقش آفرینی مقتدرانه و کارآمد جبهه حق در عصر ظهور است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: دشمن بداند که نمی‌تواند با رؤیای ایجاد شکاف میان نسلی در جبهه انقلاب پروژه به زانو در آوردن نظام اسلامی را به انجام برساند، این انقلاب پویاست و به سمت ظهور می‌رود.

وی افزود: همانطور که در گذشته توسط نیروهای مؤمن و جوان انقلابی، این مردم حراست شده، در حال و آینده نیز توسط نسل جوان انقلابی و مؤمن دهه هشتادی و نودی ها با اقتدار بیشتر حفاظت خواهد شد و دشمنان به آرزوی شوم خود نخواهند رسید.

حجت‌الاسلام مصلح ضمن تمجید از نقش بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی نمودن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، گفت: جبهه انقلاب اسلامی باید به این جمله حکیمانه سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی باور داشته که من با تجربه این را می‌گویم که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر