جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۱۵۳
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه آسیب صنایع به محیط‌زیست و سلامت بر هیچ‌کسی پوشیده نیست گفت: توسعه صنایع در استان بوشهر باید با پیوست‌های زیست‌محیطی و سلامت‌محور باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در دومین مجمع استانی سلامت استان بوشهر گفت: برای دستیابی به راه‌حل‌ها و راهکارهای عملی در حل مشکلات تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر بازنگری عوامل احصاء شده ضرورت دارد.

استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای احصاء مشکلات و عوامل تهدیدکننده در استان بوشهر افزود: تبیین شاخص‌های علمی و قابل ارزیابی برای برطرف شدن عوامل تهدیدکننده سلامت نقش بسزایی دارد.

محمدی زاده با اشاره به اینکه تولید محصولات کشاورزی و آبزیان استراتژیک ظرفیت ویژه استان بوشهر است گفت: توسعه و رونق این ظرفیت در گرو سلامت چرخه تولید این محصولات است.

وی تصریح کرد: آسیب صنایع به محیط‌زیست و سلامت بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، به همین دلیل توسعه صنایع در استان بوشهر باید با پیوست‌های زیست‌محیطی و سلامت‌محور باشد.

محمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود در مجمع سلامت استان بوشهر گفت: به‌منظور اطمینان از وجود آب آشامیدنی پایدار و سالم تا دو سال آینده درصد قابل توجه مصرف آب استان بوشهر از دریا و به‌وسیله آب‌شیرین‌کن تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای ارائه‌شده توسط مسئولان سلامت استان، سبک زندگی نادرست، عدم استفاده از تغذیه سالم و کم‌تحرکی موجب بروز برخی بیماری‌ها شده است که با اصلاح شیوه زندگی قابل‌پیشگیری هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر