جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۲۱۶
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ۱۰ هزار قطعه زمین با متراژ ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر مربع برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای مختلف استان بوشهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان حوزه سلامت استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین آب شرب استان بوشهر به صورت پایدار، طرح‌های آبشیرین‌کن در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

وی تسریع در تکمیل طرح‌های آبشیرین‌کن استان را ضروری دانست و ادامه داد: تا ۲ سال آینده ۵۰ درصد آب شرب این استان به ظرفیت ۲۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر تأمین مسکن در استان را یکی از اولویت‌های مهم دانست و اضافه کرد: حمایت از ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی ساخت مسکن ویلایی در شهرها را یکی از دستور کار برنامه‌های استان عنوان کرد و افزود: در شهرهای استان بوشهر زمین به اندازه کافی برای واگذاری به ۵ میلیون نفر وجود دارد.

محمدی‌زاده با اشاره به آغاز واگذاری زمین به جوانان برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای استان بیان کرد: تا پایان امسال ۱۰ هزار قطعه زمین با متراژ ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر مربع برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای مختلف استان بوشهر به متقاضیان واگذار می‌شود و این مهم در سال بعد ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر