جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۰۰
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: مسئول امور خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه برای ترغیب مشارکت بیشتر و تکریم می‌تواندبه حضور خیرین در حوزه سلامت کمک کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمود عبدالهی صبح پنج شنبه در نشست هم اندیشی در دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه برای ترغیب مشارکت بیشتر خیرین و تکریم این عزیزان می‌تواند به حضور خیرین در کمک به حوزه سلامت کمک کند.

مسئول امور خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه مقوله توسعه بهداشت، ارائه خدمات و ارتقا سلامت در بخش درمان از اولویت‌های اصلی دولت است گفت: اقدامات دولت در بخش سلامت قابل‌توجه است.

وی ادامه داد: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه برای ترغیب مشارکت بیشتر خیرین و تکریم این عزیزان می‌تواند به حضور خیرین در کمک به حوزه سلامت کمک کند.

مسئول امور خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: بحران کرونا و تبعات آن سبب شد که نیاز و توجه به حوزه سلامت بیش‌ازپیش موردتوجه عمومی قرار گیرد و قطعاً می‌توان از کمک‌های خیرین به سمت حوزه سلامت اقدام کرد.

جلسه هم‌اندیشی با حضور مسئول امور خیرین، مؤسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مسئول سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت دانشگاه و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان باهدف ارائه پیشنهادها جهت تقویت و ساماندهی امور خیرین شهرستان در دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر