جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: همه باید درچارچوب منویات مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگان افزود: رهبری فرزانه انقلاب در بیانات خود در دیدار با مسوولان نظام، امانت داری، غیرت، شجاعت و تدین را از ویژگی های تیم مذاکره کننده هسته ای برشمردند.
کد خبر: ۱۲۶۰۵
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۴

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: همه باید درچارچوب منویات مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگان افزود: رهبری فرزانه انقلاب در بیانات خود در دیدار با مسوولان نظام، امانت داری، غیرت، شجاعت و تدین را از ویژگی های تیم مذاکره کننده هسته ای برشمردند.

\n\n

وی با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در باره خطوط قرمز درمذاکرات هسته ای اظهارکرد: نپذیرفتن محدودیت 10 ساله و بیشتر، لغو فوری و همزمان تحریم های ظالمانه همزمان با توافق، مخالفت با بازرسی های غیرمتعارف و جستجو از شخصیت های نظام و بازرسی از مراکز نظامی را از خطوط قرمز جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

\n\n

امام جمعه کنگان به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: امروز همه مکلفیم فرهنگ اقتصاد مقاومتی را با مدیریت جهادی در جامعه اجرایی کنیم.

\n\n

محمودی به حادثه سوء قصد به جان رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد بیادآورشد: این لطف و تفضل الهی بود که وجود ذی جود رهبری را برای سکان داری نظام دینی حفظ کرد.

\n\n

وی با گرامیداشت هفت تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: از افتخارات دستگاه قضایی این است که با هر مجرمی در هر منصبی برخورد می کند.

\n\n

امام جمعه کنگان با تقدیر از تلاش دستگاه قضایی بویژه رییس دادگستری و داستان شهرستان کنگان بیان کرد: امیدوارم با همت بلند دستگاه قضایی شاهد ارتقای احقاق حقوق مردم و برخورد قاطع با مفسدان و هنجارشکنان باشیم.

\n\n

محمودی با تسلیت وفات جانسوز حضرت خدیجه (س) گفت: جهان اسلام باید قدردان عظمت و خدمات این بانوی مسلمان باشد.

\n\n

گرامیداشت میلاد کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع) و لزوم تاسی به سیره حضرت بویژه رسیدگی به محرومان، گرامیداشت سالروز مبارزه با مواد مخدر، لزوم عزم همگانی برای ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز و لزوم برنامه ریزی مناسب برطرف کردن قطعی های مکرر آب در کنگان از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه کنگان بود. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر