جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۲۲۸
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم از تشکیل ۲۵ هیئت اندیشه‌ورز دانش‌آموزی در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام آیت اندرزیان صبح دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با رئیس آموزش و پرورش دیلم اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا هر دو دستگاه از طریق ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه‌ای که دارند نسل جوان و نوجوان جامعه را که ستون‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند از نقشه‌های شوم شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی نجات دهیم.

وی اضافه کرد: در راستای بحث جهاد تبیین که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است این اداره در راستای تحقق منویات معظم له این آمادگی را دارد که نسبت به برگزاری تریبون‌های آزاد در مدارس از طریق اعزام مبلغین و مبلغات آزموده و تجربه اقدام کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم ادامه داد: قطعاً در همین جلسات به بسیاری از شبهاتی که در ذهن جوانان و نوجوانان دختر و پسر وجود دارد جواب داده می‌شود.

وی از تشکیل ۲۵ هیئت اندیشه‌ورز دانش‌آموزی در مدارس این شهرستان خبر داد و افزود: این هیئت متشکل از مدیر، معلمین و دانش‌آموزان مدارس خواهد بود که به منظور ایجاد تحول در امر نماز و اجرای فعالیت‌های تربیتی و توسعه و تقویت فرهنگ نماز تأسیس می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیلم نیز گفت: جامعه سالم در گرو داشتن و تربیت نسل نوجوان و جوان آن جامعه است و نسبت به این امر اهتمام لازم در بین مدیران مدارس وجود دارد.

حسین رمضانی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان دیلم تلاش خواهد کرد تا بیشترین همکاری را با اداره تبلیغات اسلامی داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر