جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۸۹۱
چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در ادارات دولتی شاهد حضور کارمندانی جهادی، دلسوز و انقلابی هستیم که نیاز است زمینه ارتقای این افراد فراهم شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز چهارشنبه در نشست با مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور طی این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست و هر جایی شاهد موفقیتی بوده ایم تفکر بسیجی بر آن حاکم بوده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ بسیج در جهت خدمات رسانی شایسته به جامعه باید سرلوحه کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه های متنوع هفته بسیج، گفت: نیاز است فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی به شکل ویژه ای در این برنامه ها شرکت و در دستگاه های اداری نیز از کارکنان بسیجی و پیشکسوتان این عرصه تجلیل کنند.

محمدی زاده با گرامیداشت هفته بسیج، تصریح کرد: در ادارات دولتی شاهد حضور کارمندانی دلسوز و انقلابی هستیم که با جان و دل و از احساس تکلیف و وظیفه به مردم خدمت می کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: نیاز است که زمینه ارتقاء این افراد در ادارات دولتی فراهم شود تا مردم در جایگاهی بالاتر، از خدمات بیشتر این افراد و دستگاه اداری شان استفاده ببرند.

وی عنوان کرد: البته مردم در بخشی از حوزه ها، از کارمندانی کم کار و بی انگیزه نیز گله مند هستند که نیاز است این افراد اگر در جایگاه مدیریتی میانی قرار دارند تغییر و جایشان را به افراد دلسوز، با انگیزه و خدمت گزار به مردم دهند.

استاندار بوشهر بیان کرد: با هیچ مدیری تعارف نداریم و هر جا احساس کنیم که در تراز انقلاب نیست و در خدمت رسانی به مردم تعلل به خرج می دهد، زمینه جایگزینی آن مدیر فراهم می شود.

وی تصریح کرد: بررسی های ما نشان می دهد که بخش عمده ای از کارمندان دولت در استان بوشهر، معتقد به نظام و ارزش های انقلابی هستند و اگر کارمندی هم کم کار، بی انگیزه و دچار مسئله ای بوده به مدیران متذکر شده ایم که این دسته از کارکنان دولت را ارشاد و راهنمایی کنند تا بتوانند به مردم متناسب با جایگاه شغلی شان خدمات ارائه دهند.

استاندار بوشهر افزود: طبیعی است کارمندی که با تخلف خود به مردم خیانت می کند و حافظ منابع و منافع بیت المال و مردم نیست، نیاز است مطابق قانون با او برخورد شود.

وی با اعلام این که کشور دارای ساختار اطلاعاتی و امنیتی قوی است، گفت: با وجود توطئه های بی شمار دشمنان نظام، کشور با پشتوانه مردم و تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی از امنیت قابل قبولی برخوردار بوده و این شرایط در استان بوشهر به شکل بارزتری خود را نشان می دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر