جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۱۷۹
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: رئیس هیئت کشتی خارگ گفت: هر ۶ کشتی گیر جزیره خارگ در مسابقات انتخابی قهرمانی کشور موفق به کسب مقام شدند.

به گزارش فکرشهر، اردلان فریور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره خارگ در ورزش کشتی سابقه دیرین دارد و بنا به شرایط خاص صنعتی و مهاجر پذیر بودن این جزیره بزرگان زیادی از کشتی کشور در این جزیره به مربیگری و آموزش پرداختند.

وی افزود: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان استان بوشهر برای شناخت نفرات منتخب برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در سالن کشتی شهید میر سنجری بوشهر برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی جزیره خارگ تصریح کرد: در بخش کشتی فرنگی در وزن ۵۵ کیلوگرم فرید اکبری جلالوند از جزیره خارگ مقام اول، در وزن ۹۷ کیلوگرم میلاد محمدی از جزیره خارگ مقام دوم، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم حامد میری از جزیره خارگ نیز مقام دوم را در استان بوشهر کسب کردند.

فریور خاطرنشان کرد: همچنین در بخش کشتی آزاد، ابوالفضل مرادی در وزن ۵۷ کیلوگرم، یوسف صائمی در وزن ۹۷ کیلوگرم و حمید تنگستانی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از جزیره خارگ در این مسابقات حضور داشتند و موفق به کسب به مقام شدند.

وی یادآور شد: هر ۶ کشتی گیر باشگاه نفت خارگ موفق به کسب مقام شدند و جا دارد از زحمات و حمایت رئیس امور ورزش پایانه‌های نفتی ایران تقدیر و تشکر کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر