جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۲۱۰
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: رئیس کتابخانه عمومی شهید محمد پولاد بندرریگ گفت: وضعیت ساختمان و محوطه این مرکز با بیش از نیم قرن فعالیت نامطلوب است.

به گزارش فکرشهر، اعظم منصوری زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این یک مکان فرهنگی پویا و پر رفت و آمد از لحاظ تجهیزات و آمار منابع و امانت کتاب و اعضا در حد به نسبت مطلوبی قرار دارد اما ساختمان آن نیاز به زیباسازی و محوطه سازی شایسته دارد.

وی اظهارداشت: در زمان بارندگی محوطه این کتابخانه دچار آب گرفتگی می‌شود و امکان تردد و دسترسی مراجعه کنندگان برای ورود به ساختمان وجود ندارد و نیازمند بهسازی و فضای مناسب است.

منصوری زاده گفت: با توجه به اینکه مساله فرهنگ زیربنا و اساس یک جامعه خوب به شمار می آید، نیاز است که برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به این مرکز فرهنگی در زمینه زیباسازی و رفع خرابی و نواقص ساختمانی و محوطه آن اقدام شود.

وی افزود: این مسایل و مشکلات در همه بازدیدها و یا جلسات مطرح شده است و تصمیم هایی گرفته اما بدون نتیجه رها می شود.

منصوری زاده گفت: در جلسه شورای اداری این بخش در هفته قبل نیز مطرح کردم که امیدوارم با همکاری مسئولان مربوطه گام‌های خوبی در برطرف شدن آنها برداشته شود.

رئیس کتابخانه عمومی شهید محمد پولاد بندرریگ بیان کرد: نهاد کتابخانه ها در زمینه تامین تجهیزات همکاری و کمک می‌کند و در حوزه ساختمانی نیز به بودجه لازم و همیاری و همکاری دیگر دستگاه‌ها نیاز است.

منصوری زاده تعداد کل اعضا را یکهزار و ۹۲۰ و فعال ۳۷۲ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد منابع کتابخانه بندرریگ ۲۰ هزار و ۴۹۵ نسخه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر