جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز استکبارگران را مأیوس کرد...
کد خبر: ۱۲۹۳۲
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز استکبارگران را مأیوس کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه موجبات سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود و باید همواره از ناپاکی دوری گزینیم.

\n\n

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در دفاع از قدس شریف افزود: امروز حضور حماسی مردم سبب شد که دشمنان بدانند فلسطین تنها نیست و مردم هیچ زمانی از آرمان‌های امام راحل عقب‌نشینی نمی‌کنند و این حضور میلیونی، استکبارگران را مأیوس کرد.

\n\n

امام جمعه برازجان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای بشریت است خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی هر جنایتی که می‌توانست در قبال مسلمانان داشته و از هیچ جنایتی دریغ نکرده است.

\n\n

مصلح در ادامه به جنایات رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی در چند دهه اخیر اشاره و تصریح کرد: ایجاد ناامنی در کشورها و رواج تروریسم دولتی، ترور کردن مبارزان و دانشمندان جهان اسلام به ویژه دانشمندان هسته‌ای، داشتن 400 کلاهک اتمی، سلطه کامل بر حاکمان کشورهای غربی و اروپایی، زیر پا گذاشتن قطعنامه‌های بین‌المللی و قتل عام مسلمانان در سوریه، لبنان، فلسطین و یمن و ... از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و بدون تردید تنها راه نجات فلسطین نیز استقامت و پایداری است.

\n\n

وی به 21 تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد توسط رضاخان اشاره کرد و یادآور شد: این روز به نام عفاف و حجاب نامگذاری شده و باید در ترویج عفاف و حجاب کوشا باشیم.

\n\n

امام جمعه برازجان متذکر شد: از پدیده‌های شومی که استعمارگران همواره دنبالش هستند ترویج برهنگی و کمرنگ کردن حجاب است و بدون تردید حجاب تضمین فرهنگ اسلامی است.

\n\n

مصلح به حماسه همبستگی ملت با ارکان نظام در 23 تیرماه 78 اشاره و اضافه کرد: 23 تیرماه پایان بخش آشوب و فتنه کسانی بود که در لباس جنبش دانشجویی برای ضربه زدن به اصل نظام تلاش کردند و با هوشیاری و بصیرت مردم سرکوب شد.

\n\n

وی اضافه کرد: تکرار این فتنه نیز در سال 88 اتفاق افتاد که بار دیگر بصیرت مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب، این فتنه را نیز خاموش کرد.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به لزوم حمایت از مردم یمن گفت: از روز قدس تا عید فطر با شعار " یمن تنها نیست" باید در کنار مردم مظلوم این کشور اسلامی باشیم و باید ماهیت پلید آل سعود در جنایات یمن روشن شود.

\n\n

مصلح از حضور معنوی مردم در برنامه‌های لیالی قدر و مراسمات قرآنی و معنوی در دشتستان تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر