جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تامین آب شرب مورد نیاز مردم در دشتستان، طرح‌هایی همچون کف‌شکنی چاه‌ها و احداث آبشیرین‌کن اجرا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد صبح شنبه در دیدار با مردم شبانکاره شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش‌های زیادی را برای حل مشکلات و رفع نیازهای آنها در نقاط مختلف شهرستان داشته‌ایم و با حضور در بین مردم سعی بر شناسایی مشکلات و نیازهای آنها داریم.
کد خبر: ۱۲۹۳۸
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تامین آب شرب مورد نیاز مردم در دشتستان، طرح‌هایی همچون کف‌شکنی چاه‌ها و احداث آبشیرین‌کن اجرا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد صبح شنبه در دیدار با مردم شبانکاره شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش‌های زیادی را برای حل مشکلات و رفع نیازهای آنها در نقاط مختلف شهرستان داشته‌ایم و با حضور در بین مردم سعی بر شناسایی مشکلات و نیازهای آنها داریم.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای حضور در بین مردم و رفع دغدغه‌ها و مشکلات آنها، افزود: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال همدلی و همزبانی مردم و دولت نامگذاری کرده‌اند و باید شاهد افزایش خدمات دهی به مردم باشیم.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به نقش بسیار مهم حضور مسئولان در بین مردم برای رفع مشکلات آنها اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات مهم مردم شبانکاره وضعیت آب شرب مردم است که در همه نقاط کشور نیز شاهد این مشکل هستیم.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم و مسئولان برای عبور از بحران آب در تابستان امسال، اضافه کرد: امیدواریم سال آینده با افزایش میزان بارندگی و استفاده مناسب از منابع آبی، شاهد کاهش مشکلات در زمینه آب شرب باشیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، موسوی‌نژاد از احیای چاه‌های کشاورزی به عنوان یکی از راه‌های حل مشکل بی‌آبی یاد کرد و گفت: با کف‌شکنی چاه‌ها و کلرزنی آب و بهداشتی کردن آن، می‌توان زمینه را برای مصرف آن فراهم ساخت.

\n\n

وی همچنین از راه‌اندازی تاسیسات آب‌شیرین‌کن در شهر شبانکاره و روستای چهاربرج خبر داد و افزود: امیدواریم با استفاده از این روش‌ها مشکلات مردم در زمینه آب شرب حل شود.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مشکلات کشاورزان این منطقه مربوط به نوبت سهمیه آب محصولات است که تلاش می‌کنیم تا مشکلات این کشاورزان حل شود.

\n\n

وی در پایان از پیگیری برای رفع مشکلات زمین احداث ساختمان تامین اجتماعی در شهر شبانکاره خبر داد و اضافه کرد: تامین اعتبارات این طرح را پیگیری می‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر