جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:
کد خبر: ۱۳۰۰۹۲
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ضمن جلوگیری از فرارهای مالیاتی، مشکلات بازاریان در حوزه مالیات رفع شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری عصر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات و معضلات اصناف مرکز استان بوشهر گفت: بازاریان بوشهر در طول دوره انقلاب موجب سرافرازی مسئولان استان در سطح ملی بوده اند و نشان داده اند که می‌خواهند به نظام کمک و یاری دهند.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد ما هر چه میدان را بیشتر به بخش خصوصی واگذار کنیم و بیشتر به آنها بها بدهیم و حمایت کنیم قطعاً اقتصاد مملکت بهتر به شکوفایی خواهد رسید.

اظهار داشت: راهی که امام به ما آموخت فرو کشاندن ابرقدرت‌ها و ایادی آنها و بالا بردن مستضعفان عالم بود. جنس حرکت امام مانند حرکت پیامبر گرامی اسلام، اعتقادی و ایمانی بود و این حرکت نقطه پایانی ندارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت است و در هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در معادلات جهانی آن را نادیده بگیرد، اذعان کرد: الحمدلله امروز در حوزه نظامی به بازدارندگی کامل رسیده ایم و دشمنان نظام اسلامی با درک این موضوع رویکردهای جدیدی در قبال نظام اسلامی در پیش گرفته اند.

جمیری افزود: علت اساسی اغتشاشات اخیر کینه دشمنان نظام بود ولی ناکارآمدی برخی مسئولین و نفوذ عوامل دشمن در سیستم‌های اجرایی زمینه ساز و بسترساز این حوادث شد. در استان ما، با بصیرت مثال زدنی مردم کمترین آسیب را داشتیم و بازاریان نیز کارنامه خیلی خوبی از خود به جا گذاشتند.

وی بیان کرد: خیلی از کسانی که در مسائل اخیر مغازه‌های خود را تعطیل کردند، تحت تأثیر هیجانات و احساسات کاذبی بودند که رسانه‌های سعودی و انگلیسی برای آنها ایجاد کردند، اینها فرزندان ما هستند و باید با روشنگری و آگاهی بخشی واقعیت‌ها را به آنها نشان دهیم تا رفتار خودشان را اصلاح کنند.

نماینده مردم بوشهر تأکید کرد: دشمنان برنامه ریزی دقیقی برای ناامن کردن محیط بازار با تهدید و ارعاب بازاریان داشتند، ممکن است اندک کسانی باشند که خودشان تمایل به همراهی داشته باشند ولی اکثریت قریب به اتفاق بازاریان همراهی نکردند و تمایلی هم به همراهی ندارند. نباید با کسانی که سعی دارند امنیت بازار را زیر سوال ببرند مماشات کرد.

جمیری در خصوص مشکلات بازاریان در حوزه مالیات گفت: اداره کل امور مالیاتی باید ساز و کاری بیاندیشد که از فرارهای مالیاتی برخی از مودیان بزرگ جلوگیری کند و فشار کمتری به مودیان خرد و بازاریان وارد شود.

بررسی مسائل اخیر بازار، تأمین کالا، امنیت بازار، آبفا و عمران شهری در حوزه بازار از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر