جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر:
کد خبر: ۱۳۰۳۶۶
شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: با توجه به خطرهای احتمالی مردم از ورود به محدوده تاسیسات آبی و حریم رودخانه‌ها و آبراه‌ها در زمان بارندگی و وقوع سیلاب خودداری کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالطیف عباسی نژاد روز شنبه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر اظهار کرد: سامانه بارشی جاری از روز گذشته در این استان فعال شده‌است و تا پایان روز یکشنبه ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به احتمال شدید بودن بیشینه بارش نقطه‌ای بویژه در بالادست حوضه‌های آبریز، احتمال ورود سیلاب به رودخانه‌ها، آبراه‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر محتمل است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: رعایت اصول ایمنی، خودداری از ورود به محدوده تاسیسات آبی، عدم اتراق و بیتوته در حریم و بستر رودخانه ها و حفظ فاصله با حریم رودها و شبکه های آبیاری از جمله نکاتی است که باید مورد توجه شهروندان گرامی قرار گیرد.

فعالیت سامانه بارشی از عصر روز گذشته به صورت پراکنده در برخی از نقاط شمالی و مرکزی استان بوشهر آغاز شد انتظار می‌رود تا امروز (شنبه) این سامانه با حرکت به سمت جنوب استان تقویت و تشدید شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر