جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۷۹۰
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: حاشیه زدایی از فعالیت‌های حوزه فرهنگ، هنر و رسانه مهم‌ترین عملکرد اداره کل فرهنگ و ارسلامی استان بوشهر طی یک سال و ۱۰ روز اخیر بوده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز پنجشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار کرد: در مدت یاد شده با تلاش‌های انجام شده توسط تیم جوان بدنه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر فعالیت‌ها بدون حاشیه و کمترین حاشیه منجر به تلاطم سپری و کار در فضایی پیش برده شد تا خللی در فعالیت‌ها رخ ندهد.

وی افزود: در حوزه رسانه و فضای مجازی با ابزارهای هنری است که می توان در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تابلو اصلی دولت در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است که می‌طلبد اهتمام جدی به این حوزه انجام شود.

افروغ گفت: در چند سال اخیر نگاه خوبی به این حوزه نبوده تا جایی که در استان بوشهر ظرف یکسال و ۱۰ روز گذشته تمرکز زیادی بر حاشیه زدایی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: در حوزه رسانه همه ساز و کارها ملی است که امید است با رایزنی‌های انجام شده، بتوان بیش از گذشته از ظرفیت‎‌های موجود استان بوشهر حمایت شود.

وی گفت: در حوزه تامین اعتبار یک سری نیازها در بخش سخت افزاری مانند تجهیزات، ساختمان و خودرو وجود دارد که اگر چه قدرت لازم برای چانه زنی داریم اما مشکل اصلی تامین اعتبار برای برنامه های فرهنگی است که رویکرد اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در همین حوزه است.

افروغ تاکید کرد: برای تحویل شهید آوینی‌های جدید باید سال‌ها در حوزه‌های کار و آموزش فعالیت کرد که این مهم بخوبی اهمیت حمایت از فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: نگاه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، به حوزه فرهنگ و هنر است که این نگاه اهمیت پویایی فعالیت های حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی را دوچندان کرده است.

افروغ یادآور شد: نمونه بارز این موضوع قاب تصویری از تشییع شهید خوشنام در شهر پردنجان استان چهارمحال و بختیاری بود که هزاران دسیسه و توطئه دشمن برای معرفی فاصله گرفتن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرد.

وی گفت: این تصویر از حضور باشکوه مردم بخوبی ظرفیت فرهنگ و هنر برای اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمایان می کند.

نظرات بینندگان
عباس
|
-
|
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
اصل حاشیه ورود غیر متخصص ها به حوزه تخصصی فرهنگ و هنر است ولاغیر . اصل حاشیه انتصابات خلق الساعه  در شهرستانها و دادن ریاست به افراد بی تجربه و ناتوان است در حالی که مجموعه غنی از توانایی وتخصص است ولی حیف که فریادرسی نیست . دشتستان مصیبت زده است و هیچ خبری از غوغای هنر که هیچ کورسو هم نیست که نیست با این معلم تازه وارد . بترس از اه مظلوم 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر