جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۹۸۲
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس باید قهرمانانی همچون شهید سلیمانی پرورش و تحویل دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامحسین کرمی صبح یکشنبه در آئین افتتاح طرح ورزشی شهید سلیمانی در مدرسه روستای گورک خیش اشکن تنگستان اظهار داشت: توسعه فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای با عنوان طرح شهید سلیمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید در برنامه تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان قرار گرفته شود و خروجی طرح‌های ورزشی شهید سلیمانی در مدارس باید قهرمانانی مانند شهید سلیمانی باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر توانستیم از مدارس قهرمانی چون شهید قاسم سلیمانی پرورش و تحویل جامعه شود موفق بوده‌ایم و می‌توانیم نمره قبولی بگیریم.

کرمی با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با بیان اینکه هر طرح موفقی در کشور مرهون ایثارگری و حماسه آفرینی شهدا است، اظهار داشت: هر طرحی که افتتاح می‌شود به برکت خون پاک و مطهر شهدای والامقام است.

وی با اشاره به توسعه طرح‌های ورزشی ویژه قشر دانش‌آموز گفت: همه تلاش‌ها و اجرا پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و ورزشی مربوط به شخص خاصی نیست، بلکه به برکت خون پاک شهدا است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان مجری و پیگیری مطالبات مردم هستند و تلاش در تحقق درخواست‌های مردم یک رسالت مهم مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شد.

کرمی با اشاره به اجرا طرح‌های ورزشی به نام شهید سلیمانی در مدارس خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان و سایر نقاط اجرایی می‌شود که امید می‌رود راه و هدف شهید سلیمانی در جامعه به ویژه در قشر دانش‌آموز تبیین و معرفی شود.

نماینده دشتی و تنگستان با تأکید بر معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی بین قشر جوان و نوجوان تصریح کرد: شناخت شهید سلیمانی زمینه گام برداشتن در مسیر این شهید والامقام را فراهم می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس تربیت شهید سلیمانی‌ها در مدارس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: باید راه مسیر و هدف شهید سلیمانی در جامعه به ویژه در مدارس تبیین و معرفی شود تا جایگاه این رزمنده ضد تروریست و استکبارستیزی ترویج و فرهنگ‌سازی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر