جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۷۸۶
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: امسال تا کنون ۱۵ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی بوشهر فعال‌سازی شده و این استان رتبه دوم کشور را از این نظر به خود اختصاص داده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی با رویکرد افزایش بهره وری و استفاده بهینه از سرمایه گذاری ها، پروژه احیا واحدهای صنعتی در ۲ بخش بازفعال‌سازی واحدهای غیرفعال و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه‌فعال در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

وی افزود: در بخش نخست تا کنون با اقدامات انجام شده ۱۵ واحد راکد از ۱۷ واحد برنامه‌ریزی شده به چرخه تولید بازگشته و در بخش افزیش ظرفیت واحدهای نیمه فعال نیز تاکنون ۹ واحد تولیدی افزایش ظرفیت داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر اضافه کرد: از این نظر ۷۰ درصد از برنامه‌های استان محقق شده و در رتبه های برتر کشور قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر عنوان کرد: عارضه‌یابی و پایش واحدهای تولیدی با استفاده از مشاوران کلینیک کسب و کار استان گام نخست فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد است.

وی گفت: ارائه خدمات توسعه کسب و کار، کمک به بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات فرسوده، هدایت سرمایه گذاران جدید و کمک به جذب شرکای تازه برای استفاده از زیرساخت های آماده به کار، تعیین تکلیف واحدهای راکد تحت تملک بانک‌ها و کمک به حل مشکلات حقوقی از اقدامات انجام شده برای فعال سازی واحدهای تولیدی راکد است.

حسینی یادآور شد: در زمان حاضر، ۳۴۷ واحد در ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر