جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۴۴۲
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: مشاور تام الاختیار وزیر و مدیرکل ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر عملیات اجرایی نخستین شهر مولد کشاورزی در شهرستان تنگستان آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محسن عسکری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: آغاز عملیات اجرایی مجتمع پرورش میگو با ۱۲۰ هزار میلیارد ریال از جمله دیگر پروژه‌های اجرایی سازمان جهاد کشاورزی در این سفر است.

وی بیان کرد: همچنین همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر کارخانه خوراک آبزیان با تولید ۱۲ هزار تن افتتاح می‌شود.

عسکری اضافه کرد: افزون براین حوضچه‌های پرورش میگو با یکهزار و ۵۰۰ هکتار و تولید ۱۵ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۱۳هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در سفر پیش رو رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر وزیر جهاد کشاورزی بعنوان معین شهرستان تنگستان معرفی شده است.

مسئول پیگیری تامین مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: آغاز عملیات اجرایی ۶۲۴ واحد مسکونی ویژه کارکنان جهاد کشاورزی با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دیگر برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی به این استان است.

مهدی اسماعیلی با بیان اینکه جمعیت کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان بوشهر یکهزار و ۸۰۰ نفر است افزود: پیش بینی اولیه ساخت این واحدهای مسکونی ۸۰۰ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد از آن از طریق اعتبارات بانکی و مابقی از محل آورده متقاضیان تامین می‌شود.

وی یادآورشد: براساس برنامه ریزی انجام شده اجرای این واحدها در مدت ۲۳ ماه انجام و شاغلان و بازنشسته‌های واجد شرایط از آن بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر